.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرچمدار اصلاحات در ایران، فقط امام خمینی است

سيد حسين موسوي تبريزي، عضو مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم ، و رئیس خانه احزاب ایران،  در گفتگو با فارس گفت: ما فقط پرچمدار اصلاحات را در ايران امام خميني مي‌دانيم و شروع اصلاحات هم از آغاز انقلاب اسلامي است.

از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي اصلاحات آغاز شده و ادامه دارد و شعار اصلاحات هم غير شعار انقلاب اسلامي ايران چيز ديگري نبوده است.

رئيس خانه احزاب ايران درباره‌ نقش كروبي در جبهه‌ اصلاحات تصريح كرد: كروبي براي انقلاب خيلي زحمت كشيده‌ است.

وی در پاسخ به اين سؤال كه كروبي به علت جامع نبودن ائتلاف اصلاح‌طلبان در آن شركت نمي‌كند، افزود: البته هيچ‌چيزي جامع نيست و خيلي از اصلاح‌طلبان هستند كه نخواستند در دوم خرداد باشند كشور ما اصلاح‌طلبان بسيار زيادي دارد، در دوم خرداد ديديد كه چقدر خاتمي رأي داشت.

ائتلاف اصلاح‌طلبان به نظر بنده ناقص نيست، ولي هرچقدر هم جامع‌تر باشد باز هم عده‌اي وجود دارند كه در خارج از آن هستند و ممكن است عده‌اي حضور نداشته باشند.

موسوي تبريزي در خصوص اظهارات كروبي كه صحنه گردانان ائتلاف اصلاح‌طلبان را فريبكار خوانده بود، گفت: بنده هيچ كس را متهم نمي‌كنم و با اين نظر موافق نيستم.

رئيس خانه احزاب ايران در رابطه با سخن كروبي كه جبهه دوم خرداد را مجمع نيروهاي شكست خورده و مأيوس دانسته است،افزود: اگر اين معنا كه اعضاي جبهه دوم خرداد در رأس قدرت نيستند، همه گروه‌ها نيز چنين وضعيتي دارند و كروبي نيز در انتخابات رياست جمهوري شكست خورد.

اگر به اين معنا است كه شعار دوم خرداد در جامعه شكست خورده است معتقدم شعار اصلاحات هيچ‌وقت شكست نخورده و در حال حاضر هم وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.908 seconds.